Curs Receptioner de Hotel

Pregateste-te sa devii un bun Receptioner!

Te instruim si te ajutam sa faci practica in hoteluri de 3 si 4 stele din Bucuresti!

Indiferent daca ai sau nu ai cunostinte in domeniu, vino la curs sa inveti cat mai bine aceasta meserie, sa inveti sa comunici corect ofertele catre clienti. Vei face si practica in hotel.

Beneficiile participarii la curs

1. Pregatirea profesionala alaturi de profesori cu experianta teoretica si practica
2. Pregatirea teoretica se desfasoara in sali de curs dotate corespunzator (videoproiector, laptop, flipchart, ecran de proiectie, etc)
3. Activitatea de practica este asigurata in hoteluri de prestigiu
4. Suport de curs gratuit in format electronic
5. Mentinerea legaturii dintre cursant si formator prin e-mail
6. Program de practica flexibil
7. Cursul poate fi achitat integral sau in rate, cu plata cash, transfer bancar sau prin POS
8. Obtinerea unui certificat de absolvire cu recunoastere la nivel international prin apostilare
9. Coffee break (cafea, ceai, apa plata) gratuit la sala de curs

VEZI CONDITIILE SI COSTUL CURSULUI

Curs Receptioner de Hotel

Curs de Zi

Marti 12.00 – 16.00

Durata cursului: 6 saptamani

Cost Curs

(20% DISCOUNT) 640 lei plata integrala la inscriere

800 lei plata in 2 rate

Taxa de examinare: 50 lei


Urmatorul Curs

Perioada de inscrieri: 20.11.2019 – 14.01.2020
Data de incepere: 21.01.2020


Cod COR: 422401

Conditii de inscriere si documente necesare

Pregatirea minima obligatorie: studii medii

Documente necesare

  • Copie CI
  • Copie certificat de nastere
  • Copie certificat de casatorie (daca este cazul)
  • Copia ultimului act de studii
  • Adeverinta medicala (cu specificatia “clinic sanatos”) in original sau copie dupa fisa de aptitudini eliberata de medicina muncii.

Programul este autorizat de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Municipiul Bucuresti iar certificatul este avizat de Ministerul Educatiei Nationale si Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si recunoscut in Uniunea Europeana.

Competente dobandite la final

1.Comunicarea eficienta la locul de munca;
2. Munca in echipa;
3.Aplicarea NPM si NPSI;
4.Organizarea locului de munca;
5.Promovarea imaginii hotelului;
6.Asigurarea efectuarii platilor;
7.Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor;
8. Oferirea de servicii hoteliere catre client;
9. Rezolvarea reclamatiilor.

Nu te-am convins? Afla parerile cursantilor nostri!

Parerile sunt prin intermediul facebook review, le puteti regasi si pe pagina de facebook Bestcor.

Georgian M.
Legat de intreaga perioada a acestui curs, o consider o experienta noua, interesanta, in urma careia am invatat foarte multe lucruri noi si am descoperit noutati in domeniul ospitalitatii. Multa admiratie, stima si consideratie fata de doamna profesoara si felicitari pentru organizare echipei Bestcor Training Center!
Alexandru D.
Doresc sa informez faptul ca, desi lucrez in acest domeniu de 3 ani si jumatate, am fost foarte multumit de cursul la care am participat. Am invatat lucruri noi si am fost multumit de modalitatea de predare a lectorului.
Carmela S.
Am acumulat informatii noi, a fost interactiv si interesant. Parere generala foarte buna, voi recomanda cu drag!
Andreea A.
Mi-a placut foarte mult acest curs, nu ma asteptam sa fie asa de interesant. A meritat toti banii. Doamna profesoara ne-a explicat cum trebuie notiunile, ne-a dat exemple pentru o intelegere cat mai buna a cursului. Pot spune ca, in urma acestui curs, am dobandit multe cunostinte in legatura cu acest mediu.
Iulian S.
Un curs foarte interesant, bine structurat, cu multe informatii utile si practice. Ideile si notiunile invatate sunt usor de aplicat si foarte practice. Atmosfera este una relaxata si placuta. Felicitari si va multumesc!
Simona R.
Cursul a fost bine organizat si structurat. Multumim doamnei profesoare pentru datele inedite furnizate, de la cele serioase si importante, pana la cele anecdotice. Multumim!
Cristina N.
Din perspectiva unei eleve care nu a avut experienta in domeniu, acest curs m-a ajutat foarte mult sa aflu informatii noi, sa imi imbogatesc cunostintele si mi-a oferit oportunitatea de a face practica intr-un hotel unde am putut sa aplic cee ace am invatat. Sunt foarte multumita ca am urmat acest curs si sunt deplin satisfacuta de oportunitatile pe care mi le-a oferit. Multumesc!
Ionut U
Cursuri de calitate!! Felicitari întregii echipe!
Dorel B.
Un curs foarte informativ si eficient. Felicitari!
Simona R.
A fost un curs foarte bun. Am avut ocazia sa invat lucruri noi, care, cu siguranta ma vor ajuta in viitor si vor face cautarea unui job mult mai usoara.
Call Now Button
Meniu & Cursuri