Pregateste-te sa devii un bun Receptioner!
Cursurile teoretice se sustin online, live, prin aplicatia Zoom, in aceleasi conditii de acreditare si recunoastere (Ordinul 1005 din 28 mai 2020).
Te instruim si te ajutam sa faci practica in hotel de 4 stele, conform instrucțiunilor de distanțare socială! #invataminsiguranta
Indiferent daca ai sau nu ai cunostinte in domeniu, inscrie-te la curs sa inveti cat mai bine aceasta meserie, sa inveti sa comunici corect ofertele catre clienti. Vei face si practica in hotel.
Beneficiile participarii la curs
1. Pregatirea profesionala alaturi de profesori cu experienta teoretica si practica
2. Pregatirea teoretica se desfasoara live, prin aplicatia Zoom, care ofera interactiune intre formator si cursanti
3. Activitatea de practica este asigurata in hoteluri de prestigiu, sau la locul de munca
4. Suport de curs gratuit in format electronic, disponibil in platforma de elearning
5. Cursul poate fi achitat integral sau in rate, cu plata online sau transfer bancar
6. Obtinerea unui certificat de absolvire cu recunoastere la nivel international prin apostilare

Beneficiaza de oferta cu 40% discount la plata integrala si 15% discount la plata in rate!
Curs de Zi
Marti 10.00 – 14.00 live, prin aplicatia Zoom
Durata cursului: 6 saptamani
Urmatorul Curs – Inscrieri Deschise
Perioada de inscrieri: 07.04.2021 – 04.06.2021
Data de incepere: 08.06.2021
Pret Curs
Oferta 12 aprilie – 29 aprilie 2021
- Plata integrala 40% DISCOUNT
875 lei=>> 525 lei - Plata in rate 15% DISCOUNT
875 lei=>> 744 lei
Taxa de examinare: 50 lei
Completeaza formularul sau contacteaza-ne la 0377 101 557
Cod COR: 422401
Conditii de inscriere si documente necesare
Pregatirea minima obligatorie: studii medii
Documente necesare
- Copie CI
- Copie certificat de nastere
- Copie certificat de casatorie (daca este cazul)
- Copia ultimului act de studii
- Adeverinta medicala (cu specificatia “clinic sanatos”) in original sau copie dupa fisa de aptitudini eliberata de medicina muncii.
Programul este autorizat de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Municipiul Bucuresti iar certificatul este avizat de Ministerul Educatiei Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, recunoscut in Uniunea Europeana.
Garantia Calitatii va fi inclusa in contract

Competente dobandite la final
1.Comunicarea eficienta la locul de munca;
2. Munca in echipa;
3.Aplicarea NPM si NPSI;
4.Organizarea locului de munca;
5.Promovarea imaginii hotelului;
6.Asigurarea efectuarii platilor;
7.Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor;
8. Oferirea de servicii hoteliere catre client;
9. Rezolvarea reclamatiilor.

Nu te-am convins? Afla parerile cursantilor nostri!
Pareri preluate prin formulare de feedback la finalul cursului:
Pareri preluate de la absolventi prin chestionare tip survey: