Curs Contabilitate
Curs Online
Curs Online
Esti incepator si vrei sa inveti de la zero contabilitatea primara si financiara? Esti student sau absolvent de ASE si vrei sa-ti sedimentezi cunostintele acumulate? Esti antreprenor si vrei sa intelegi ce reprezinta informatiile din bilant si balanta?
Ai ajuns in locul potrivit!
De peste 8 ani sustinem aceste cursuri intr-un format usor de inteles, cu multe aplicatii practice si profesori certificati, absolventi ai studiilor superioare economice si cu experienta bogata in predarea informatiilor si indrumarea cursantilor.
Fie ca vrei sa inveti contabilitatea pentru locul de munca sau pentru dezvoltare personala si profesionala, acest curs este pentru tine.
In continuare iti prezentam stuctura cursului, programul in care este sustinut (weekend sau seral) si ce parere au absolventii acestui curs.
30% discount la plata integrala
Pret 1300 lei 910 lei
Acum poate nu intelegi bine terminologia, dar stai linistit ca te vei obisnui pe parcurs.
Cursul este conceput sa te duca pas cu pas prin notiunile contabile, iar la final vei ramane surprins de cate ai invatat.
Tot ce trebuie sa faci este sa fii increzator si sa ne lasi pe noi sa te ghidam.
Marti si Joi 17.00 – 20.30, live, prin aplicatia Zoom
Durata curs: 6 saptamani
Perioada de inscrieri: 25.11.2022 – 28.02.2023
Data de incepere: 02.03.2023
Taxa de examinare: 50 lei
Cod COR: 331302
Tip curs: Specializare
Sambata si Duminica 10.00 – 13.30, live, prin aplicatia Zoom
Durata curs: 6 saptamani
Perioada de inscrieri: 12.01.2023 – 02.03.2023
Data de incepere: 04.03.2023
Taxa de examinare: 50 lei
Cod COR: 331302
Tip curs: Specializare
Pregatirea minima obligatorie: Invatamant liceal cu sau fara diploma de bacalaureat
Daca studiile au fost efectuate in strainatate, este necesar documentul de echivalare a studiilor in Romania.
Copie CI
Copie certificat de nastere
Copie certificat de casatorie (daca este cazul)
Copia ultimului act de studii
Programul este autorizat de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Municipiul Bucuresti iar certificatul este avizat de Ministerul Educatiei Nationale, Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, recunoscut national si international.
Marti si Joi 17.00 – 20.30, live, prin aplicatia Zoom
Durata curs: 6 saptamani
Perioada de inscrieri: 26.10.2022 – 18.12.2022
Data de incepere: 22.12.2022
Taxa de examinare: 50 lei
Tip curs: Specializare
Pregatirea minima obligatorie: Invatamant liceal cu sau fara diploma de bacalaureat
Daca studiile au fost efectuate in strainatate, este necesar documentul de echivalare a studiilor in Romania.
Copie CI
Copie certificat de nastere
Copie certificat de casatorie (daca este cazul)
Copia ultimului act de studii
Programul este autorizat de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Municipiul Bucuresti iar certificatul este avizat de Ministerul Educatiei Nationale, Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, recunoscut national si international.
Cursul este adaptat si simplificat, pentru a putea fi parcurs cu usurinta indiferent de cunostintele pe care le aveti in domeniu. Formatorii cursului detin o experienta vasta in domeniu, iar experinta la curs in prezenta acestora iti va capta atentia si te va inspira lectie de lectie. Garantia Calitatii este inclusa!
Acest curs este acreditat si recunoscut national si international. Cele 2 ministere care sunt mentionate pe certificat (diploma) si suplimentul descriptiv (anexa in care sunt inregistrate competentele dobandite) dovedesc valoare legala a acestuia. Recunoasterea internationala este valabila dupa aplicarea apostilei de la Haga, apostila pe care o aplica Prefectura judetului in care ai domiciliul. Mai sunt cativa pasi intermediari pana la apostila pe care ii poti solicita consultantului nostru la momentul ridicarii certificatului.
Da, reflecta calitatea lectiilor predate. Formatorii nostri sunt bine selectionati, au experienta in domeniu si te asista in tot procesul de invatare. La noi cursul reprezinta o investitie pentru tine. Poti consulta opiniile cursantilor care au absolvit acest curs, aflate in subsolul paginii (au fost preluate prin fise de feedback la finalul cursurilor).
Poate participa orice persoana care are finalizate studiile medii (liceul), indiferent de localitatea sau judetul de domiciliu (este necesara resedinta in Romania). Nu exista limita de varsta superioara.
Cursul se achita integral sau in rate (numerar, transfer bancar sau plata online). La examen se va percepe taxa de examinare in valoare de 50 lei.
Solicitarea unei inscrieri o poti face direct din pagina cursului, completand formularul. Accesand butonul “Ma inscriu la curs” te duce direct la formular. La receptionarea solicitarii tale, un consultant va lua legatura cu tine pentru a-ti prezenta toate detaliile organizatorice, apoi stabiliti impreuna cum se realizeaza contractul (pentru persoana fizica sau juridica) si care este modalitatea de plata aleasa de tine. Inscrierea, receptionarea documentelor necesare inscrierii, a contractului si a declaratiei de consimtamant se pot face inclusiv online. De asemenea solicitarea de inscriere se poate face telefonic, apeland numarul 0377101557 de luni pana vineri intre orele 10.00 – 17.30, in afara sarbatorilor legale sau la sediul nostru din Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 223, Optidol Center, Parter, Sector 3.
Da, fiecare participant va avea acces online, gratuit, la suportul de curs (pe toata perioada cursului). Pentru o invatare usoara am creat o platforma de elarning de unde poti studia suportul de curs si il poti descarca in calculatorul tau.
Examenul pentru acest curs se sustine online, LIVE, prin ZOOM.El va consta intr-o proba scrisa (test) si proba practica (bilete cu intrebari). Cursul este bine structurat, iar prin participarea la sedintele de curs vei beneficia de informatii suficiente, care te vor ajuta la absolvire.
1. Comunicare interpersonala
2. Lucrul in echipa
3. Dezvoltarea profesionala
4. Planificarea activitatii
5. Gestionarea si arhivarea documentelor
6. Utilizarea PC
7. Intocmirea / completarea documentelor primare
8. Contarea operatiunilor patrimoniale
9. Efectuarea de calcule specifice
10. Completarea registrelor contabile
11. Intocmirea balantei de verificare
12. Evaluarea patrimoniala
13. Intocmirea bilantului contabil
14. Transmiterea documentelor specifice
Pareri preluate prin formulare de feedback la finalul cursului
Obiectivele propuse au fost atinse in acest curs. A fost util si mi-a raspuns tuturor intrebarilor cu care am venit. Multumesc dnei profesor pentru tot calmul si efortul depus.
Cursul a fost excelent organizat, predarea a fost clara si la obiect. Un curs pe care il recomand celor care vor sa inceapa aprofundarea contabilitatii, intr-un mediu competent si prietenos. Felicitari doamnei profesor, multumim!
Sunt foarte multumita de acest curs, in care am reusit sa acumulez foarte multe cunostinte. Pentru eficacitatea metodelor de instruire folosite ii multumesc lectorului pentru rabdarea si cunostintele pe care mi le-a oferit.
Acest curs m-a facut sa privesc altfel contabilitatea, dorindu-mi sa profesez in acest domeniu. A fost un curs exceptional, am dobandit cunostinte utile in acest domeniu desi nu cunosteam nimic despre contabilitate.
Este un curs pe care-l recomand tuturor care vor sa-si imbogateasca cunostintele in domeniu. Un curs benefic din punctul meu de vedere. Felicitari dnei Lidia Nastase.