Curs Arhivar

Te invatam sa arhivezi usor si corect!

Cursurile teoretice se sustin online, live, prin aplicatia Zoom, in aceleasi conditii de acreditare si recunoastere (Ordinul 1005 din 28 mai 2020).

Daca esti un amator al domeniului sau vrei sa te perfectionezi in meseria de arhivar, acest curs este pentru tine. Te invatam tot ce trebuie sa stii despre meseria de arhivar!

Avantajele participarii la curs

  • Programul de curs seral, dupa ora 17.00
  • Cursul este bine structurat pentru ca tu sa inveti cu usurinta
  • Prima parte este teoretica pentru a te familiariza cu notiunile
  • A doua parte este compusa din aplicatii practice, create special pentru a te familiariza cu documentele specifice de arhiva
  • In ziua examenului primesti adeverinta de absolvire, care tine loc de certificat pana la eliberarea acestuia
  • in 30 zile lucratoare primesti certificatul de absolvire, recunoscut national si international

 

Beneficiaza de 20% discount la plata integrala!

curs arhivar

Program Seral

Joi si Vineri 17.00 – 20.00 live prin aplicatia Zoom

Durata cursului: 4 saptamani


Pret Curs

Plata in 2 rate 1175 lei

Inscrie-te si achita integral pana la data de 03.12.2020 si beneficiaza de 20% DISCOUNT 1175 lei =>> 940 lei

Dupa aceasta data inscrierile cu plata integrala se vor face cu 10% DISCOUNT 1175 lei =>>1057 lei ULTIMELE LOCURI

Taxa de examinare: 50 lei


Urmatorul Curs – Inscrieri Deschise

Perioada de inscrieri: 13.11.2020 – 15.12.2020
Data de incepere: 17.12.2020


Cod COR: 441501

Conditii de inscriere si documente necesare

Pregatirea minima obligatorie: studii medii

Documente necesare

  • Copie CI
  • Copie certificat de nastere
  • Copie certificat de casatorie (daca este cazul)
  • Copia ultimului act de studii
  • Adeverinta medicala (cu specificatia “clinic sanatos”) in original sau copie dupa fisa de aptitudini eliberata de medicina muncii.
  • Declaratie ca detii mijloace tehnologice pentru urmarirea cursului.

Programul este autorizat de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Municipiul Bucuresti iar certificatul este avizat de Ministerul Educatiei Nationale si Ministerul Muncii si Protectiei Sociale si recunoscut in Uniunea Europeana.

Garantia Calitatii va fi inclusa in contract

Intrebari frecvente

Cursul de Arhivar este adaptat si simplificat, intr-un program usor de parcurs indiferent din ce zona a tarii participi. Formatorul cursului detine o experienta vasta in Arhivele Nationale, iar experinta la curs in prezenta acestuia iti va capta atentia si te va inspira lectie de lectie. Garantia Calitatii este inclusa si te asigura ca daca vei fi nemultumit de calitatea orelor predate, pana la jumatatea cursului, iti restituim suma achitata.

Acest curs este acreditat si recunoscut national si international. Cele 2 ministere (al Muncii si al Educatiei) care sunt mentionate pe certificat (diploma) si suplimentul descriptiv (anexa in care sunt inregistrate competentele dobandite) dovedesc valoare legala a acestuia. Recunoasterea internationala este valabila dupa aplicarea apostilei de la Haga, apostila pe care o aplica Prefectura judetului in care ai domiciliul. Mai sunt cativa pasi intermediari pana la apostila pe care ii poti solicita consultantului nostru la momentul ridicarii certificatului.

Da, reflecta calitatea lectiilor predate. Formatorii nostri sunt bine selectionati, au experienta in domeniu si te asista in tot procesul de invatare. La noi cursul reprezinta o investitie pentru tine. Poti consulta opiniile cursantilor care au absolvit acest curs, aflate in subsolul paginii (au fost preluate prin fise de feedback la finalul cursurilor).

Poate participa orice persoana care are finalizate studiile medii (liceul), indiferent de localitatea sau judetul de domiciliu (este necesara resedinta in Romania). Nu exista limita de varsta superioara.

Cursul se achita integral sau in rate (numerar, transfer bancar sau plata online). Plata integrala se face la inscriere cu un discount de 20%. Plata in rate se face pe perioada cursului, prima plata fiind de jumatate din contravaloare (se achita la inscriere), a doua rata se achita pana la finalizarea cursului, inainte de examen. La examen se va percepe taxa de examinare in valoare de 50 lei.

Solicitarea unei inscrieri o poti face direct din pagina cursului, completand formularul. Accesand butonul “Ma inscriu la curs” te duce direct la formular. La receptionarea solicitarii tale, un consultant va lua legatura cu tine pentru a-ti prezenta toate detaliile organizatorice, apoi stabiliti impreuna cum se realizeaza contractul (pentru persoana fizica sau juridica) si care este modalitatea de plata aleasa de tine. Inscrierea, receptionarea documentelor necesare inscrierii, a contractului si a declaratiei de consimtamant se pot face inclusiv online, nu trebuie sa te prezinti la sediu daca nu doresti asta. De asemenea solicitarea de inscriere se poate face telefonic, apeland numarul 0377101557 de luni pana vineri intre orele 10.00 – 17.30, in afara sarbatorilor legale sau la sediul nostru din Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 223, Optidol Center, Parter, Sector 3.

Da, fiecare participant va avea acces online, gratuit, la suportul de curs (pe toata perioada cursului). Pentru o invatare usoara am creat o platforma de elarning de unde poti studia suportul de curs si il poti descarca in calculatorul tau.

Examenul se sustine la sediul nostru din Bucuresti, Sos. Mihai Bravu 223, Optidol Center, Sector 3. El va consta intr-o proba scrisa (test) si proba practica (proiect sau bilete cu intrebari). Cursul este bine structurat, iar prin participarea la sedintele de curs vei beneficia de informatii suficiente, care te vor ajuta la absolvire.

Competente dobandite la final

  • Aplicarea normelor de sanatate si securitate in munca si de prevenire a incendiilor;
  • Aplicarea normelor de protective a mediului;
  • Redactarea nomenclatorului arhivistic;
  • Gestionarea fondului documentar;
  • Prelucrarea documentelor;
  • Utilizarea informatiilor din documente;
  • Conservarea arhivei in depozit.

Nu te-am convins? Afla parerile cursantilor nostri!

Pareri preluate prin formulare de feedback la finalul cursului:

 

 

 

Pareri preluate de la absolventi prin chestionare tip survey:

 

Alexandra D.
Parerea mea despre cursul de arhivar la care am participat este excelenta. Consider ca metodele de instruire folosite de doamna formator au fost eficace. Cel mai mult am apreciat rabdarea fata de cursanti si abilitatea de a explica legislatie intr-un mod practic si pe intelesul tuturor.
Marius M.
Un curs excelent de la care plec cu multe cunoştinţe noi şi la care am venit cu plăcere. Îndrumătorul a fost de nota 10, mai ales că este angajat la Arhivele Naţionale.
Mihaela F.
Un curs frumos structurat, caruia ii acord un mare plus pentru exemplele practice care sunt de un real folos.

Felicitari doamnei lector!

Loredana G.
Cursul s-a desfasurat conform programului, fara intarziere. Doamna profesoara a fost deschisa cursantilor in ceea ce priveste subiectele tratate la curs. Este de apreciat acest lucru, deoarece fiecare cursant a venit cu experiente si motive diferite pentru a participa la acest curs. Acest curs ne-a ajutat pe fiecare dintre noi sa ne imbogatim cunostintele in domeniu.

Va multumesc!

Raluca D.
In urma cursului am dobandit cunostintele necesare pentru a desfasura activitatea de arhivar. Doamna profesoara a venit in ajutorul nostru cu multe exemple si aplicatii.
Liliana T.
Am întâlnit o grupă super, un lector minunat. Felicitari doamna Grigorie!
Ioana C.
Sunt foarte incantata ca am ales acest curs, firma, avand o profesoara atat de amabila si foarte rabdatoare cu toti. Recomand cu drag si altor persoane sa urmeze acest curs, unde chiar se invata notiuni de baza privind arhivarea.
Cristi G.
A fost un curs captivant, care m-a ajutat sa inteleg in calitate de administrator al unei societati de cadastru si topografie cum trebuie organizate lucrarile si documentele pe care le detinem intr-un mod cat mai corect si facil.

Va multumesc!

Ionut U
Cursuri de calitate!! Felicitari întregii echipe!
Andrei I
Un mare avantaj este practica prin repartizare, pentru cei care nu lucreaza in domeniu, sau la locul de munca.
Mihai G.
Un curs bun, care isi indeplineste scopul. Singurul dezavantaj ar fi legat de faptul ca se desfasoara vinerea.
Sorin D.
Un curs foarte reusit, din care am invatat si acumulat foarte multe cunostinte in acest domeniu. Sunt foarte multumit ca am participat la acest curs. Multumesc!
Catalina B
Felul cum se face teoria si practica mi-a placut foarte mult. Profesorul este bine pregatit, se vede. Multumesc pentru acest curs!
Mihai U
Ceea ce mi-a placut au fost aplicatiile de la curs. Am vazut ce documente sunt folosite in meseria de arhivar si cum arhivam fara greseli. Multumesc intregii echipe! Au creat un curs bun, util si care e o investitie pentru mine.
Stefania D.
Un curs scurt si la obiect, cu exemple practice si cuprinzatoare, gata sa ne introduca in lumea „Arhivelor”.